news

مسعود مختاری، شهردار قدس: از ابتدای سال 98 بیش از 162 میلیارد ریال اعتبارات صرف آسفالت معابر شهرستان قدس (قلعه حسنخان) شده است

مسعود مختاری، شهردار قدس با بیان اینکه از ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 162 میلیارد ریال اعتبارات صرف آسفالت معابر شده است به تشریح جزییات عمرانی مربوط به آسفالت معابر شهری پرداخت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی وشهرداری قدس، مهندس مختاری با بیان اینکه از ابتدای سال 98 رویکرد افزایش پروژه های عمرانی در سطح شهر با تخصیص بیش از 60 درصد از اعتبارات بودجه اتخاذ شده است، گفت: طرح ساماندهی معابر شهری قدس یکی از طرح های جامعی است که تاکنون در همه زمینه ها به صورت همزمان در حال پیگیری است. وی افزود: تراش، تسطیح، تعریض، زیرسازی، نهر بندی، کفپوش گذاری، اصلاح رفیوژهای میانی، ساماندهی معابر، لکه گیری، روکش و آسفالت از جمله اقداماتی است که در اجرای طرح جامع ساماندهی معابر شهری قدس انجام شده است. مختاری در ادامه بیان داشت:یکی از اقدامات مهم روکش آسفالت و لکه گیری معابر بوده است که از ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 162 میلیارد ریال اعتبارات صرف آسفالت معابر شده است که توسط آن 48500 مترمربع معابر با استفاده از 6072 تن آسفالت مصرف گردیده است. وی در ادامه گفت: پروژه های ساماندهی معابر با اولویت مناطق کم برخوردار و با ارجحیت محلاتی که دارای بافت قدیمی اما دارای زیر ساخت های تاسیساتی مناسب آب و برق و گاز توسط ادارات خدمات رسان بوده اند انجام شده است. شهردار قدس در پایان بیان داشت: پروژه های ساماندهی معابر شهری با هدف تحت پوشش قرار دادن تمامی معابر شهر انجام می پذیرد و تا پایانم سال نیز با هدفگذاری اجرای بیش از 100 هزار مترمربع آسفالت با سرعت و کیفیت کافی تداوم خواهد یافت و حمایت و شکیبایی شهروندان قدس عامل انگیزه بخش به نیروهای زحمتکش فعال در سطح شهر خواهد بود.

logo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه صاحب خونه شو می باشد
طراحی و پیاده سازی توسط: SAYAN-TECH